مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آذر 1400 ساعت 18:152021-11-22ورزشي

مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ناشنوایان|نایب قهرمانی بانوان ایران/روسیه قهرمان شد


تیم ملی کیوروگی بانوان ناشنوای ایران نایب قهرمان مسابقات قهرمانی جهان تکواندو 2021 ناشنوایان شد ، تیم روسیه قهرمان شد و اکراین به مقام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،مسابقات قهرمانی جهان تکواندو 2021 ناشنوایان در بخش کیوروگی با حضور 41 تکواندوکار از  کشورهای اکراین ، روسیه ، ایران ، ترکیه ، قزاقستان،  کره جنوبی ، کرواسی ، قرقیزستان و ازبکستان از صبح امروز – دوشنبه 1 آذرماه در خانه تکواندو آغاز و در پایان تیم روسیه قهرمان شد ، بانوان ناشنوای ایران بر سکوی دوم ایستادند و اکراین سوم شد.

در پایان این دوره از رقابت ها ، در وزن 49- کیلوگرم مرضیه خوش احوال در دور اول استراحت داشت ، در بازی دوم مقابل قزاقستان 16 بر پنج به برتری رسید و پس از شکست مقابل حریف روسی ، به مدال برنز رسید.

فاطمه درشتی در دور اول 23 بر 2 مقابل قرقیزستان به پیروزی رسید ، در دور بعد مقابل حریف ازبک 12 بر 2 پیروز شد و در بازی سوم در راند طلایی بازی را به ترکیه واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن 57- کیلوگرم، فاطمه زهرا زلیکانی در بازی اول مقابل روسیه به پیروزی رسید ، بازی دوم برابر حریف خود شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

پرستو باقری بازی اول مقابل ازبکستان 4بر3 به پیروزی رسید ، در بازی دوم ده بر هشت روسیه را پشت سرگذاشت ، در بازی سوم 17 بر 8 اوکراین را برد و در فینال بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ناشنوایان|نایب قهرمانی بانوان ایران/روسیه قهرمان شد

مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ناشنوایان|نایب قهرمانی بانوان ایران/روسیه قهرمان شد